Stimați clienți,
În contextul implementării zonei 24/7 la nivelul tuturor locațiilor băncii și a replicării conceptului de operare fără numerar la ghișeu, în majoritatea unităților noastre, urmărim să îmbunătățim experiența bancară pe care o aveți în relație cu ProCredit Bank, prin eficientizarea proceselor. Eliminarea sau diminuarea operațiunilor cu numerar efectuate la ghișeu a fost însoțită de implementarea unor noi opțiuni la nivelul terminalelor bancare din zonele 24/7, care prezintă avantajul de a putea fi utilizate în orice moment al zilei.
Având în vedere aceste modificări graduale, vă anunțăm că, începând cu data de 20 martie 2017, sumele pe care doriți să le ridicați de la ghișeu vor trebui notificate cu două zile lucrătoare în avans, în situația în care acestea depășesc suma de 1.000 de euro sau echivalent în lei.
Pentru neclarități, puteți apela serviciul Contact Center la 0372-100.200/ 021-201.55.55.
Cu stima,
Echipa ProCredit Bank