Soluții de Cash Management pentru companii - ProCredit Bank

Soluția Brink's Complete pentru gestionarea numerarului

Pentru afacerile care au volume mari de încasări în numerar, ProCredit Bank oferă o soluție completă de cash management în parteneriat cu Brink’s. Această soluție vine la pachet cu numeroase beneficii.

Încearcă serviciul Brink’s Complete gratuit timp de 1 lună! 

Brinks Box

Depuneri rapide de numerar în Brink's Box ca în propriul ATM

Ai mulți clienți care plătesc cu numerar pentru serviciile sau produsele tale? Atunci, cu siguranță drumurile la bancă pentru depunerea numerarului sunt programate deja în calendar. Acum le poți anula!

Îți propunem Brink’s Complete – o soluție la cheie, care te ajută să gestionezi rapid depunerile de numerar direct din locația ta. Vine la pachet cu un mix de produse software, hardware și servicii Brink’s, special gândite pentru nevoile companiei tale.

Brink’s Box este echipamentul de ultimă generație pe care îl vei avea instalat în locație. Cu ajutorul acestuia faci depunerile de numerar în siguranță, având acces imediat la bani, chiar înainte de a fi colectați.

Click aici pentru a vedea cum poți folosi Brink’s Box pentru depunerile de numerar.

Gestionarea numerarului devine mult mai simplă cu aplicația Brink’s 24SEVEN

Brink’s 24SEVEN este aplicația dedicată serviciului Brink’s Complete, prin care gestionezi mai ușor numerarul din locație.

După depunerea numerarului, suma va fi transferată direct în contul tău de la ProCredit Bank, eliminând astfel drumurile la bancă pentru depunerea banilor.

Click aici pentru a vedea cum gestionarea numerarului devine mult mai simplă și mai sigură prin Brink’s 24SEVEN. 

Pe scurt, cum funcționează: 

  • Pasul 1: Pregătești plicul cu suma pe care vrei să o depui
  • Pasul 2: Scanezi codul plicului în aplicația dedicată și completezi detaliile necesare
  • Pasul 3: Introduci plicul în dispozitivul instalat la locația ta

Brink’s va colecta numerarul conform unui program prestabilit sau pe baza alertelor primite de la echipament.

Depozitarea numerarului, asigurarea echipamentului, mentenanța și actualizările software, precum și accesul la portalul dedicat clienților Brink’s 24SEVEN, sunt incluse într-un abonament lunar unic. Consultă lista prețurilor valabile pentru persoanele juridice.

Ți-am trezit interesul?

Gestionarea numerarului necesită timp si efort. 

Te invităm să alegi soluția Brink’s Complete, pusă la dispoziție de ProCredit Bank în colaborare cu Brink’s.

Ai întrebări?  Un consilier clienți este pregătit să te contacteze pentru detalii.

Beneficiile Brink’s Complete

Beneficii Brinks Complete

Proces simplificat și sigur

Simplifici procesul de gestionare a numerarului și depozitezi banii în siguranță cu soluția Brink’s Complete oricând ai nevoie.

Mai mult timp pentru afacere

Eliminând drumurile la bancă pentru depuneri, câștigi mai mult timp pentru activități specifice afacerii tale și pentru clienți.

Beneficii Brinks Complete

Acces imediat la banii depuși

Numerarul depus se transformă în sold disponibil în contul companiei, astfel că ai acces instant la bani pentru tranzacțiile planificate.

Brink's Complete în 3 pași

1

Contactezi resposabilul ProCredit Bank

Contactezi reprezentantul de business din bancă sau apelezi Contact Center la 0372.100.200 pentru a afla mai multe detalii.

2

Soliciți serviciul și instalarea echipamentului

Programezi o zi pentru instalarea echipamentului.

Tu decizi în ce loc dorești să fie seiful amplasat.

Ai nevoie doar de conexiune la internet și de un sistem minimal de securitate.

3

Dispui rapid de fondurile depuse

Următorul pas este să depui numerarul în seif.

Suma depusă trebuie înregistrată prin aplicația Brink’s 24SEVEN.

Creditarea contului se va face în aceeași zi de către ProCredit Bank, anterior colectării efective a numerarului de către echipa Brink’s.

Gestionarea fondurilor o poți face apoi direct din contul tău de business, prin aplicația de Internet Banking.

Îți recomandăm