Contact - ProCredit Bank

Contact Center

Program: Luni – Vineri08.00 – 20.00
Cu excepția sărbătorilor legale

e-mail: ROU.ProcreditCallCenter@procredit-group.com

Blocare Carduri

Internet Banking disponibil 24/7 din secțiunea Detalii conturi > Detalii carduri > Click pe lacătul roșu din dreptul cardului pe care doriți să îl blocați, iar cardul se va bloca după autorizarea operațiunii de către dumneavoastră prin aplicația MobileSign sau prin introducerea codului primit prin SMS.

Blocare Carduri

Mobile Banking disponibil 24/7 din secțiunea Carduri > Selectați cardul pe care doriți să îl blocați > Click pe butonul Blochează card, iar cardul se va bloca după autorizarea operațiunii de către dumneavoastră prin aplicația MobileSign sau prin introducerea codului primit prin SMS.

Ne poți transmite un mesaj prin formularul de mai jos












    Vă rugăm să raportați orice tentativă sau suspiciune privind un eventual atac de phishing (fraudă)

    Apelați la asistență

    Program de lucru: Zile lucrătoare, de luni până vineri, în intervalul 08:00 – 20.00.

    Măsuri de precauție pentru securitatea informațiilor online

    Pentru Procredit Bank, siguranța clienților, atât online cât și offline, reprezintă întotdeauna o prioritate. Ca măsură de precauție în fața eventualelor atacuri de phishing, ce vizează din ce în ce mai des clienți ai băncilor, vă reamintim că:
    • Serviciul Internet Banking trebuie accesat doar prin introducerea adresei web a băncii în bara de sus a browser-ului, în acest caz, www.procreditbank.ro. Pagina web poate fi salvată în Favorite pentru o accesare mai facilă. Nu accesaţi niciodată site-ul dintr-un link primit prin e-mail sau printr-o reclamă online.
    • Orice excepție de la rutina normală în ceea ce privește procesul de accesare și utilizare a contului dumneavoastră de Internet Banking, trebuie privită ca fiind suspectă.
    Suntem în permanență preocupați de securitatea datelor clienților noștri și de aceea vă rugăm să raportați orice tentativă sau suspiciune privind un eventual atac de phishing (fraudă), apelând linia de asistență 0372.100.200. Vă recomandăm să citiți documentul Informații utile în ceea ce privește Securitatea informațiilor, dar și ghidul pentru Securitatea Informatiior: Phishing.

    Informații despre produsele și serviciile ProCredit Bank

    1