ProCredit Mobile Banking - Persoane fizice - ProCredit Bank

Mobile Banking așa cum îți dorești

Prin intermediul aplicației ProCredit Mobile Banking – MB@nk, ai acces la toate conturile tale, de pe telefonul mobil, oricând și oriunde. Poți efectua în siguranță diverse operațiuni fără a fi nevoie să te deplasezi la o locație a băncii.

ProCredit Mobile Banking, mereu alături de tine

Cu aplicația mobilă MB@nk oricând și oriunde:

  • Ai acces la informații privind tranzacțiile tale în orice moment, prin vizualizarea soldurilor și extraselor de cont pentru toate conturile tale la ProCredit Bank.
  • Poți gestiona eficient economiile prin transferuri între conturi (din contul curent în contul de economii pentru economisire sau invers) și prin constituirea de depozite la termen.
  • De asemenea, poți administra fondurile în mod sigur și flexibil, ajustând limitele de tranzacții cu cardul și blocând sau deblocând cardurile.
  • Faci plăți  instant către prieteni care au cont la ProCredit Bank doar pe baza numărului de telefon.
  • Aprobi rapid plăți cu MobileSign – aplicația de tip token digital prin care ai control deplin asupra transferurilor pe care le realizezi. 

Atât MB@nk, cât si MobileSign pot fi descărcate și instalate pe telefoane cu sisteme de operare iOS sau Android.  

Descarcă și instalează aplicația MB@nk

Descarcă Aplicația din Google Play

Descarcă Aplicația din App Store

Răspundem celor mai frecvente întrebări

Mobile Sign este o aplicație/token digital care permite accesul în aplicațiile Mobile Banking și Internet Banking, aprobarea operațiunilor ordonate de către clienți prin intermediul celor două aplicații.

Mobile Banking este o aplicație digitală care poate fi accesată oricând și de oriunde și care oferă clienților acces permanent la informații și tranzacții, la conturile și cardurile deţinute la ProCredit Bank.

Ți-am pregătit un ghid care te ajută pas cu pas în procesul de accesare al aplicației de mobile banking – MB@nk. Il poți vizualiza aici: Ghid de autentificare

Pentru întrebări suplimentare legate de activarea aplicației, ne poți contacta în Contact Center:  0372100200 si 0212015555, Program: Luni – Vineri, 08.00 – 20.00 (cu excepția sărbătorilor legale)

În cazul în care întâmpini dificultăți în procesul de autentificare în aplicația Mobile Banking, vei primi suportul necesar din partea serviciului de Contact Center.

Prin intermediul aplicației Mobile Banking, ai posibilitatea de a vizualiza soldurile conturilor, tranzacţiile efectuate, condițiile aferente depozitelor la termen și ale creditelor, de a deschide depozite la termen, de a bloca/debloca carduri emise, efectua transferuri între conturile proprii (în aceeași monedă), efectua transferuri naționale în LEI, de a efectua transferuri intrabancare prin intermediul numărului de telefon, de a efectua schimb valutar între conturi.

Aprobarea plăților online

Pentru ca tu să efectuezi tranzacții sigure cu cardul Visa emis de ProCredit Bank, ai la dispoziție metoda prestabilită de aprobare a tranzacțiilor 3D Secure, cu parola statică și parola dinamică primită prin SMS.

Poți solicita metoda de aprobare biometrică prin aplicația MobileSign, pentru a efectua plăți online cu cardul, mai rapid și în siguranță.

Citește ghidul despre aprobarea plăților online cu cardul ProCredit Bank.

Aveți nevoie de ajutor sau asistență cu contul MB@nk?

Apelați la serviciul Contact Center

de luni până vineri, în intervalul 08:00 – 20:00.