eBanking - Persoane fizice - ProCredit Bank

Internet Banking pentru tine

Prin intermediul platformei de eBanking de la ProCredit Bank ai acces instant la conturile tale, de oriunde și oricând.

Deschide un pachet de cont curent pentru persoane fizice și beneficiezi gratuit de serviciul de Internet Banking.

Gestionați-vă finanțele cu eBanking
de la ProCredit Bank

Accesibilitate și Confort:

  • Disponibilitate 24/7: Serviciul de Internet Banking oferit de ProCredit Bank permite accesul la conturi în orice moment al zilei sau al nopții, în orice zi a săptămânii.
  • Acces de Oriunde: Utilizatorii pot gestiona conturile lor de la domiciliu, la locul de muncă sau în timpul călătoriilor, având nevoie doar de o conexiune la internet.

Securitate și Confidențialitate:

  • Autentificare Sigură: Accesul la conturile online este protejat printr-un proces de autentificare robust. 
  • Criptare și Protecție a Datelor: Informațiile financiare și tranzacțiile sunt criptate și protejate, asigurând confidențialitatea și integritatea datelor tale.

Suport și Asistență:

    • Servicii de Asistență Online: ProCredit Bank oferă suport clienților prin intermediul chat-ului online, e-mail-urilor și prin Contact Center, pentru a răspunde întrebărilor și pentru a oferi asistență pentru orice probleme întâmpinați.
    • Resurse Educaționale: De asemenea, banca furnizează materiale educaționale pentru a ajuta utilizatorii să înțeleagă și să folosească în mod eficient serviciile de Internet Banking, precum:
       
      Aveți la dispoziție și varianta Demo a ProB@nking Plus, pentru explorarea diverselor funcționalitați în mediul de test.

Cele mai frecvente întrebări

Logarea în platforma Internet Banking se realizează cu numele de  utilizator și cu parola pe care ați primit-o în momentul în care aţi încheiat contractul de e-Banking.

Printre operațiunile care pot fi efectuate pe platforma de Internet Banking se numară: deschiderea de conturi curente și depozite la termen, vizualizarea soldurilor și a tranzacțiilor efectuate, efectuarea tuturor tipurilor de transferuri (care sunt specificate în Manualul Utilizatorului), schimb valutar (la curs standard sau special), diverse solicitări precum aplicație pentru card Visa, modificare numar telefon/e-mail, solicitare declarații/adrese, etc.

Mai multe informații poți găsi în Manualul utilizatorului

Dacă platforma de Internet Banking nu functionează, poți folosi aplicația de Mobile Banking. Mai mult chiar, pentru suport suplimentar, poți apela serviciul de Contact Center.

Măsuri de precauție pentru securitatea informațiilor online

Pentru Procredit Bank, siguranța clienților, atât online cât și offline, reprezintă întotdeauna o prioritate. Ca măsură de precauție în fața eventualelor atacuri de phishing, ce vizează din ce în ce mai des clienți ai băncilor, vă reamintim că:
  • Serviciul Internet Banking trebuie accesat doar prin introducerea adresei web a băncii în bara de sus a browser-ului, în acest caz, www.procreditbank.ro. Pagina web poate fi salvată în Favorite pentru o accesare mai facilă. Nu accesaţi niciodată site-ul dintr-un link primit prin e-mail sau printr-o reclamă online.
  • Orice excepție de la rutina normală în ceea ce privește procesul de accesare și utilizare a contului dumneavoastră de Internet Banking, trebuie privită ca fiind suspectă.
Suntem în permanență preocupați de securitatea datelor clienților noștri și de aceea vă rugăm să raportați orice tentativă sau suspiciune privind un eventual atac de phishing (fraudă), apelând linia de asistență 0372.100.200. Vă recomandăm să citiți documentul Informații utile în ceea ce privește Securitatea informațiilor, dar și ghidul pentru Securitatea Informatiior: Phishing.

Vă rugăm să raportați orice tentativă sau suspiciune privind un eventual atac de phishing (fraudă)

Apelați la asistență

Program de lucru: Zile lucrătoare, de luni până vineri, în intervalul 08:00 – 20.00.