Plătește smart cu Google Pay - Persoane fizice - ProCredit Bank

Plătește smart cu Google Pay™

Adăugarea cardului tău Visa de la ProCredit Bank în Google Wallet este o mișcare inteligentă și convenabilă care îți oferă acces la o experiență de plată modernă, sigură și eficientă. 

Este un pas către viitorul plăților, în care telefonul tău devine un instrument puternic pentru administrarea finanțelor tale.

Descoperi o lume plină de oportunități cu Google Pay™

Securitate sporita

Securitate sporită

Datele cardului tău sunt criptate și protejate în Google Wallet, ceea ce înseamnă că plățile tale sunt mai sigure decât plățile tradiționale cu cardul fizic.

În plus, Google Wallet utilizează autentificarea în doi factori și alte măsuri de securitate avansate pentru a-ți proteja informațiile financiare.

Flexibilitate financiara

Flexibilitate

Pe lângă aceste beneficii, adăugarea cardului în Google Wallet îți oferă și o mai mare flexibilitate în gestionarea bugetului și a cheltuielilor tale.

Poți să accesezi istoricul tranzacțiilor și să-ți monitorizezi cheltuielile în timp real, să setezi limite de cheltuieli și să primești alerte în timp ce faci plăți. Astfel, îți gestionezi banii mai eficient.

Plati contactless

Plăți contactless

Odată ce ai adăugat cardul Visa în Google Wallet, poți să efectuezi plăți în moduri noi și inovatoare. Nu mai este nevoie să ai mereu la tine cardul fizic. 

Telefonul devine instrumentul prin care faci cumpărături în magazine fizice sau online, plătești facturile sau trimiți bani altor persoane, totul cu doar câteva click-uri pe ecran.

Cum folosesc Google Wallet?

1

Adaugi Cardul Visa

Intri în aplicația Mb@nk, iar din meniul Carduri selectezi cardul dorit și îl adaugi în Google Wallet. Persoanele juridice pot introduce manual datele cardului dorit, direct în aplicația Google Wallet.

2

Activezi NFC

Activezi funcția NFC și alegi Google Pay™ ca serviciu implicit de plată din setările dispozitivului.

3

Plătești contactless

Asigură-te că ai ales cardul de la ProCredit Bank ca metodă prestabilită de plată în Google Wallet și începe să plătești cu telefonul.

Pentru cine este disponibil serviciul Google Pay™?

Google Pay este un serviciu disponibil clienților ProCredit Bank, atât persoane fizice, cât și pentru persoane juridice. Această soluție nu doar simplifică procesul de plată, ci și deschide noi orizonturi pentru experiența financiară a utilizatorilor.

Google Pay™ funcționează oriunde sunt acceptate plăți fără contact. Doar deblochează dispozitivul Android și apropie-l de POS.

Ghid înrolare card Google Pay™ Persoane Juridice

 

Răspundem celor mai frecvente întrebări

Google Pay™ utilizează o serie de tehnologii avansate de securitate pentru a proteja informațiile tale financiare și tranzacțiile. Printre aceste tehnologii se numără criptarea datelor, autentificarea în doi factori și monitorizarea activității neobișnuite pentru detectarea potențialelor fraude. De asemenea, Google Pay™ nu stochează informațiile cardului pe dispozitivul tău sau în aplicație, ci folosește un număr unic de cont pentru fiecare tranzacție, ceea ce reduce riscul de expunere a datelor tale sensibile în cazul unui atac cibernetic. Prin urmare, poți folosi Google Pay™ cu încredere pentru a face plăți rapide, sigure și convenabile în magazine, online sau în aplicații.

Configurează Google Pay™ pe ceasul tău inteligent prin aplicația Google Pay™ de pe telefonul asociat, adăugând cardul și urmând instrucțiunile pentru a finaliza procesul. Apoi, poți folosi Google Pay™ direct de pe ceas pentru plăți rapide și sigure.

Poți adauga în Google Wallet orice card emis de ProCredit Bank, atât pentru persoane fizice, cât și pentru persoane juridice.

Nu, este suficient să deblochezi telefonul și să activezi NFC-ul înainte de orice plată Google Pay.

Dacă dorești să blochezi un card o poți face rapid din Internet Banking sau Mobile Banking, urmând pașii de mai jos:

Internet Banking disponibil 24/7 din secțiunea Detalii conturi > Detalii carduri > Click pe lacătul roșu din dreptul cardului pe care doriți să îl blocați, iar cardul se va bloca după autorizarea operațiunii de către dumneavoastră prin aplicația MobileSign sau prin introducerea codului primit prin SMS;

Mobile Banking disponibil 24/7 din secțiunea Carduri > Selectați cardul pe care doriți să îl blocați > Click pe butonul Blochează card, iar cardul se va bloca după autorizarea operațiunii de către dumneavoastră prin aplicația MobileSign sau prin introducerea codului primit prin SMS.

În cazul în care nu mai ai acces la cont, contactează serviciul Contact Center.

Încă nu ești client ProCredit Bank?

Deschide un cont 100% online și bucură-te de plăți cu telefonul oricând dorești, prin Google Pay™ sau Apple Pay. Poți face toate aceste lucruri fără vizite la bancă.